Luffy Dah Gear Fourth! Excited Pulak

Bagi peminat One Piece, mesti terbahagi kepada tiga golongan. Yang tengok manga sahaja, tengok anime sahaja, dan tengok dua-dua.

Aku pula tergolong dalam golongan yang tengok Anime sahaja. Bukan apa, bila dah biasa tengok anmasi yang bergerak, lepas tu try la baca manga. Kadang-kadang tak faham apa yang berlaku dalam manga tu.haha

Btw, minggu lepas episod one pice tak ada sebab cuti tahun baru. Minggu ni baru ada. Minggu ni babak-babak lawan Doflamingo je. Dan minggu depan Luffy dah keluarkan Gear Fourth..peh...tak sabar pulak nak tengok..

Tengok gambar bawah ni Luffy Gear 4. Nampak hebat kan..haha

luffy gear 4

0 comment... add one now