Stereng Kereta Terkunci Apa Perlu Buat

Apa perlu buat jika stereng kereta terkunci. Kepada yang dah pandai bawa kereta mesti gelak kan bila ada soalan macam ni. Tapi jangan gelak melebih-lebih, sebab tak semua orang tahu macam korang semua tahu.hehe


stereng


Saya sendiri pun terketut bila terjumpa soalan jenis macam ini pada salah satu portal forum di Malaysia ni. Ini maksdunya tak semua tahu apa perlu buat jika stereng locked terkunci.

Jadi, jika tak tahu jika stereng terkunci, masukkan dulu kunci. barulah stereng boleh dipusingkan macam biasa. Selamat memandu :)

0 comment... add one now