Perasaan Bila Dah Boleh Bawa Kereta

Lain perasaannya bila dah start boleh bawa kereta dengan lesen.

Kalau dulu bawa kereta juga, tapi tanpa lesen. Nak lalu kawasan yang selalu ada roadblock pun rasa takut.haha


hiking
Gambar masa hiking haritu.


Sampaikan pusing-pusing kat pekan, tengok ada kereta polis pun rasa takut.

Tapi syukur Alhamdulillah, lepas dah lulus ujian JPJ haritu  rasa sangat-sangat tenang bila memandu.hehe

Tu je nak tulis pendek kali ni. saja update entri personal. hehe

Salam.

0 comment... add one now