Pembayaran Ke-8 dari Mobicow

Mobicow tidak pernah lupa untuk memberikan bayaran ataupun komisyen kepada para publisher nya. Hari ini baru sahaj terima pembayaran yang ke-8 dari Mobicow.
komisen mobicow
email yang akan diterima setiap 16hb

Sebenanrya, tak tahu pun, ni dah pembayaran ke berapa. Cek email balik. Rupa-rupanya dah 8 kali Mobicow bayar. Maksudnya dah lebih kurang 8 bulan bersama Mobicow ni.
bayaran mobicow
bayaran tak sekencang blogger lain.

Cukuplah bayaran ini untuk adjust duit bil letrik rumah kan. daripada tak ada. hehe.

Kalau korang pun berminat nak menjana duit daripada Mobicow ni, boleh daftar dahulu sini -- Buat duit dengan Mobicow.

0 comment... add one now