Lokasi ATM Duit Raya Maybank

Dah nak raya ni, kena tuka duit cepat-cepat. Masukkan sedia dalam sampul dan beri kepada saudara mara,tetamu yang datang berkungjung ke rumah semasa hari raya.

Tapi, nak tukar kat mana duit? haa, korang tak tahu yang Maybank dah ada mesin ATM untuk menukar duit raya korang tu.Senang kerja kan. Tapi, ATM ni cuma keluarkan duit RM10 je. Nasib koranglaa . Kena bagi duit raya lebih sikit tahun ni.hehehe
duit raya

Lokasi ATM Duit Raya Maybank


BilCawanganAlamat / Lokasi
1
KL Main
1st Floor, Menara Maybank, 100, Jalan Tun Perak, 50050 Kuala Lumpur
2Bangsar Baru66, 68 & 70, Jalan Maarof, Bangsar Baru, 59100 Kuala Lumpur
3
Damansara Utama
62-66, Jalan SS21/35, Damansara Utama, 47400 Petaling Jaya, Selangor
4
Petaling Jaya
Main 50-52, Jalan Sultan (52/4), 46200 Petaling Jaya, Selangor
5
Shah Alam Main
10, Persiaran Perbandaran, Section 14, 40000 Shah Alam, Selangor
6Penang Main9, Lebuh Union, 10200 Penang,Pulau Pinang
7Alor Setar1535, Jalan Sultan Badlishah, 05000 Alor Star, Kedah
8
Kuantan Main
Kuantan Chinese Commercial Chamber Industry (KCCCI), Ground & 1st Floor, Lot 46 & 47, Section 18, Jln Bukit Ubi, 25000 Kuantan
9Jalan Sultan Idris Shah (JSIS)194-206, Ground Floor, Jalan Sultan Idris, 30000 Ipoh, Perak
10
Seremban
166-169, Jalan Dato' Bandar Tunggal, 70000 Seremban, Negeri Sembilan
11Melaka Main114 & 114A, Graha Peladang, Jalan Hang Tuah, 75300, Melaka
12
Johor Bahru Main
Lot M1-22, Level 1-3, Johor Bahru City Centre,106-108, Jalan Wong Ah Fook, 80000 Johor Bahru
13
Kuala Terengganu
No 1-j, Kompleks Perdana, Jalan Air Jernih, 20300 Kuala Terengganu, Terengganu
14
Kota Bharu
3880-E, Jalan Mahmood, 15200 Kota Bharu, Kelantan
15Kota Kinabalu9, Beach Street, 88000 Kota Kinabalu, Sabah
16
Jalan TAR, Kuching Branch
Lots 250-253, Jalan Tunku Rahman, Section 49, 93100 Kuching, Sarawak

0 comment... add one now